Een wereldwijde speler in Foodservice

Een leider in de foodservice, met toegewijde experts wereldwijd voor een betrouwbaar en bevoorrecht partnerschap 

Onze focus ligt op kwaliteit en operationele uitmuntendheid, en we bieden een sterke merkenportefeuille die partnermerken, van wereldwijde merken tot lokale favorieten, en interne merken combineert en die het hele spectrum van het voedingsaanbod en de behoeften van de klanten dekt.

Om tegemoet te komen aan de specificaties en beperkingen van bepaalde locaties biedt Lagardère Travel Retail gedifferentieerde concepten op maat met een sterk plaatsbesef.

Eigen merken

Vino Volo
+100 other brands

SO! Coffee

So! Coffee is een efficiënt en gezellig coffeeshopconcept specifiek voor reizigers ontworpen door Lagardère Travel Retail

Artisanale, kwaliteitsvolle koffie, vers gebak, koude dranken, salades, broodjes en bakkerijproducten, afgestemd op de lokale smaken. Ideaal voor de gehaaste reiziger en voor zij die hun zintuigen willen verwennen.

So! Coffee werd ontworpen met eenvoud en efficiëntie in het achterhoofd, zodat de klant zijn weg snel vindt in de shop, met een aanbod dat je in één oogopslag kunt vatten.

So! Coffee laat je rustig genieten van een pauze en een heerlijke kop koffie. Voel je welkom in de hedendaagse setting, waar eigentijdse trends samenkomen: een warme omgeving met het traditionele koffiebargevoel, verrijkt met moderne en industriële elementen. De stijlvolle meubels en decoratie, een mix van nieuwe en vintage verlichting, en het gebruik van industriële materialen zoals beton maken van dit concept een hedendaagse voltreffer.

 

Natoo

Natoo is een uniek gezond concept dat een saladebar en een bloemenwinkel combineert in een perfecte harmonie van design

Een gezond en hybride concept!

Natoo is een uniek hybride gezondheidsconcept van Lagardère Travel Retail, waar een saladebar en bloemenhoek in perfecte harmonie samenkomen.

Dit ongeziene concept biedt een unieke meerwaarde voor pendelaars die verlangen naar een verse en gezonde pauze.

Het aanbod bestaat voornamelijk uit verse salades die je zelf kunt samenstellen, fruitsappen en smoothies, ook geschikt voor vegans en vegetariërs.

Daarnaast vind je er ook wat belegde broodjes, gezonde desserts en ontbijtkoeken. Ook lactosevrije en glutenvrije genieters vinden er eveneens hun gading.

De bloemenhoek maakt het dan weer extra gezellig en is ideaal om snel een bloempje mee naar huis te nemen.

 

Partnerschappen met chef-koks

We werken samen met 's werelds meest gerenommeerde chef-koks om wereldwijd op maat gemaakte concepten te creëren

Dankzij een succesvolle samenwerking met de Franse chef-kok Thierry Marx hebben we in Frankrijk vijf hoogwaardige casual dining-concepten geopend; L'Etoile du Nord (Gare du Nord, Parijs), Teppan (Luchthaven Paris Charles de Gaulle), La Villa (Hospitaal in Lyon), La Plage en Pan Garni (Luchthaven van Nice, Côte d'Azur).

In de VS hebben we een partnerschap met het 'Culinary Institute of America' en hebben we veel originele concepten geopend met topkoks, met name Michael Symon (Bar Symon op de luchthaven van Pittsburgh), Chris Patrick (Hickory op de luchthaven van Dallas Fort Worth) en David Bull (Second Bar + Kitchen op de Internationale Luchthaven van Austin-Bergstrom).

 

Digitale initiatieven

We hebben sterke innovatieve oplossingen geïmplementeerd om de reis van de klant te vergemakkelijken

We verbeteren de ervaringen van onze klanten terwijl we de tevredenheid en loyaliteit van onze klanten beheren en ontwikkelen. Om onze doelstellingen te bereiken, hebben we verschillende partnerschappen ontwikkeld met TripAdvisor Premium, Too Good To Go (een mobiele app die ontworpen is om voedselverspilling tegen te gaan), Grab (click & collect mobiele besteldienst voor luchthavens), ZeCharger (mobiel opladen), SmartHamster (vertaling van menu's), Visibilishop (e-reputatiemonitoring voor restaurants) en Pay My Table (digitalisering van restaurants).

 

The Daily DXB

Een foodhall van de nieuwe generatie op de luchthaven van Dubai die reizigers in een echte lokale sfeer onderdompelt

Een ruime food hall van de nieuwste generatie

Daily DXB is een maatconcept die de geschiedenis van Dubai met street food vertelt

The Daily DXB Urban Street food hall is 600 m² groot en bevindt zich in het hartje van Dubai International Airport T3, ook wel de ‘Emirates hub’ genoemd.

Je vindt er vijf verschillende kiosken, elk met hun eigen opvallende identiteit:

  • The Roost (gerechten met gebakken kip)
  • Walk the Wok (Aziatische wokgerechten)
  • St Mia (pizza, pasta en andere Italiaanse specialiteiten)
  • Wanna Poke (gezonde Hawaïaanse Poké bowls)
  • The Market (gebak en producten om mee te nemen)

In elke kiosk kan je het gerecht naar wens aanpassen en kunnen klanten een virtuele krant met een foto van zichzelf versturen.

De partner bij uitstek voor merken

Onze ambitie is om de voorkeurspartner te worden voor merken

Wij hebben een passie voor merken, gecombineerd met een sterke foodiecultuur en een start-up-aanpak. We werken hand in hand met merkeigenaars en voldoen aan de hoogste normen om reizigers een onvergetelijke klantervaring te bieden met een eersteklas service die aan hun verwachtingen voldoet en deze zelfs overtreft.